14 December 2012

Allahu Allah :(

“Ya Allah.. Jikalau cinta ini adalah ketertawanan, tawanlah hatiku dengan cinta kepada-Mu,agar tidak ada lagi yg dapat menawan hatiku.. Jikalau rindu ini adalah rasa sakit, penuhilah rasa sakit ini dengan rindu kepada-Mu….”

Thanks sudi baca. Suka entri kali ni? Like dan komenlah! ^^

15 November 2012

Cursor Made in Adik Comel ^^

Assalamualaikum awak awak dan awak ! hehe. Over nyah ^^

Hah! ape yg adik comel sgt tu cik kiah oii? Erm nie hah malu pulak ira ye minta adik comel sorang nie buat kn cursor untuk ira. Hihi.. Ye la ira mane reti nak buat. Nak2 lagi ira nie bukannye mahir sgt ngan dunia blog nie. Nasib baik skrg dah ramai yg baik hati kongsi tutorial sna sni tntg blog. Hehe.. Gracias salamat pok syukran thank u semua :D

Tadaaa nie la cursor tu.....

 
Si adik comel Shahira nie yg buatkan.. Hehe. Cantik dan comel kan cursor nie? Secantik tuan yg buat :')

Ape2 pun I LIKE !

Dadaaaa~
 
 
 
 

Thanks sudi baca. Suka entri kali ni? Like dan komenlah! ^^

5 November 2012

Happy Wedding FaridKamil & DianaDanielle ♥



SO SWEET :')

 
 Sape taknak macam ni? Semua mesti nak kan.. Hehe. Ira pun sama ♥
 
 
 
 

Thanks sudi baca. Suka entri kali ni? Like dan komenlah! ^^